Jedyni w powicie kartuskim posiadamy licencje na prowadzenie zajęć.
Dzieci w tym wieku posiadają słuch absolutny.
Nauka poprzez piosenki, rymowanki, ruch oraz wykorzystanie wszystkich zmysłów.
Ponieważ język poznany muzycznie i „całym ciałem” jest niewymazywalnym z pamięci!
Tysiące dzieci w Polsce oraz Hiszpanii, Norwegii, Niemczech oraz Meksyku mają okazję nie tylko do nauki języka obcego, ale także do nabycia narzędzi niezbędnych do efektywnej nauki każdego języka obcego w przyszłości- wsłuchiwania się, wyczulenia na dźwięki, intonację i melodię oraz do eksperymentowania z językiem.
Najpierw słuchając, a następnie powoli tworząc najpierw pojedyncze słowa, a następnie zwroty i całe zdania.
Stopniowo i bez stresu- bez nudnego powtarzania słówek, wypełniania podręczników, czy wpatrywania się w ekran.
Język dla ucha to nic innego jak muzyka, ze swoim rytmem i melodią.
Dzieci w wieku niemowlęcym mają „słuch absolutny”, czyli naturalną zdolność do słyszenia niezwykle bogatej skali dźwięków, wszystkich istniejących na świecie fonemów, rytmu i melodii języka.
Ta wrodzona umiejętność bowiem jest niezbędna w nauce języka ojczystego.
Wykorzystując tę zdolność w nauczaniu języków obcych pozwalamy dziecku na rozwinięcie czujności językowej poprzez aktywizację obu półkul mózgowych, wykształcenie procesów percepcyjnych, wyczulenie słuchowe, umiejętność rozróżniania rytmu, tonalności, akcentowania i zmian w intonacji.
Dzieci wspaniale reagują na piosenki od najmłodszych miesięcy życia, są wyczulone na rytm i łatwo zapamiętują brzmienie słów, na długo przed umiejętnością mówienia.
Z taką gotowością dzieci w podobny sposób uczą się języka angielskiego, ponieważ język, który występuje w piosenkach jest o wiele łatwiej przyswajany i trwale zapamiętany, niż w postaci „suchych” słówek i zwrotów.
To właśnie poprzez piosenki i rymowanki najłatwiej dziecku poznać i zapamiętać struktury gramatyczne i wyuczyć się nieomal perfekcyjnej wymowy od samego początku nauki.
Zajęcia w razie potrzeby z rodzicami. Grupy 3-6 osób. Raz, lub dwa razy w tygodniu po 25 minut. Zajęcia przed lub po południu. Także w soboty.